Klik kat sini

Rabu, 1 Oktober 2014

Jamuan Perpisahan Bos


Gambar dari Encik google
  
Masuk keje Semalam pagi dapat berita yang bos saya kena pindah ke kilang lagi satu. Sedih jugak la sebab bos saya nie baik orangnya, tak banyak songek dan selalu tolong staff jika staff ade masalah..

Apakan daya jodoh bos saya dengan syarikat kami tak lama tapi bukan jauh pun bos sama pindah ke kilang baru, kalau nak dikirakan tak sampai pun 5 minit dari kilang lama kitorang yag sekarang.

Berbalik pada tajuk saya tadi, hari nie ade 2 kali jamuan untuk bos saya 1 dari staff untuk makan tengahari dan 1 lagi dari operator untuk minum petang. Walaupun ringkas tapi saya rasa memberi makna yang besar kat bos saya. Disebabkan jamuan nie saya dapat jimat duit untuk hari nie dan kenyang sangat saya hari nie.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan